Blogga, blogga, blogga!!!

Jag tänkte att det kan vara kul att ha en egen blogg. Ett enkelt sätt att tala om för omvärlden vad jag tycker, tänker och vad som händer i mitt liv och runt omkring.

Ambitionen är givetvis att vara en aktiv bloggare, annars är det inte så intressant. Jag kan tänka mig att det kommer att bli inlägg med mycket varierande innehåll, bl a om framtida möjligheter tack vare IT-utvecklingen, tankar och funderingar om det mesta här i livet, vallhundar och får eftersom de är en stor del av mitt liv, och säkerligen om saker och företeelser som jag tycker om eller inte tycker om.

Vi får se hur det blir, det är alltid roligt att prova på någonting nytt.

Välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0