Kurs med Karin Söderberg



Ikväll var vi i Gynge, Aneby, och gick kurs för Karin Söderberg. Vi gjorde i ordning en bana så alla kunde gå tävlingsmässigt den klass man tävlar i. Liz och jag gick en IK1 bana - jag kunde konstatera att det finns alltid saker som kan bli bättre, och det är väl bra för då finns det alltid något att träna på. Det tar liksom aldrig slut...


Vi är också evigt tacksamma att Anna-Lena fick igång den här träningsgruppen med Karin som instruktör! Det är ett glatt gäng entusiaster och man ser verkligen skillnad jämfört med när vi började i slutet av februari. Alltså februari 2008, så det är inte så att vi har harvat i flera år om någon trodde det!


Imorse gick jag en rejäl promenad med hundarna, och sedan tränade jag med Liz och gick runt i en av fårhagarna och försökte utrota tistlar. Tistlarna är inget kul, förstör pälsen och ullen på fåren, så jag kämpar stenhårt med att utrota dem. Vi får se vem som får ge sig, tistlarna eller jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0